Mukana Vastuullisessa Kesäduunissa 2017

StaffPoint osallistuu tänäkin vuonna Vastuullinen kesäduuni –kampanjaan, jossa halutaan kesätyökokemuksen olevan hyvä niin kesätyön tekijälle kuin työnantajallekin. Mukaan lähteminen oli helppoa, sillä Vastuullisen kesäduunin teesit ovat meille arkipäivää, osa kaikkea työllistämistämme ohjaavaa toimintatapaa.

StaffPoint on yksi Suomen suurimmista henkilöstöalan yrityksistä ja merkittävä yksityinen työnantaja. Vuosittain työllistämme 15 000 tekijää asiakasyrityksiimme ja lisäksi rekrytoimme osaajia suoraan asiakkaidemme palvelukseen. Laajan asiakaskuntamme ansiosta myös tarjoamiemme kesätyöpaikkojen määrä on huomattavan suuri. Tulevan kesän osalta puhutaan jo tässä vaiheessa arviolta tuhannesta paikasta. 2016 kauttamme haettiin noin kahtatuhatta kesätyöntekijää.

Kesätyötilanteemme elää päivän mukaan ja mielenkiintoiset paikat löytyvät seuraamalla säännöllisesti avautuvia hakuja nettisivuiltamme. Kesätyöpaikkoja on maanlaajuisesti ja osa niistä on hyvinkin tunnetuissa yrityksissä ja organisaatioissa. Kesätyömme voivat olla sesonkiluonteisia jatkuen keväästä syksyyn ja osa kesätyöntekijöistämme huomaa työskentelevänsä samassa paikassa vielä kesän jälkeenkin esimerkiksi opintojen ohessa.

Katso avoimet kesätyöpaikkamme!
Lue lisää Vastuullinen kesäduuni -kampanjasta!